onsdag 16. november 2011

Vinn SingSang - Sanger og aktiviteter som hører julen til!

Jeg er julefantast. Jeg simpelthen ELSKER jul. Allerede i juli begynner jeg å glede meg til jul og smånynne på julesanger. (Inne i hodet mitt, selvsagt, for ellers ville folk tro jeg var enda rarere enn jeg er! ;) ) I tillegg til å elske jul, så elsker jeg SingSang-kort. Eldstemann fikk sine første singsangkort den første jula si, for snart 5 år siden. De første kortene er godt slitte, det neste settet litt slitte, mens de neste settene er litt mindre slitte, men det er mer fordi han er blitt eldre- ikke fordi de ikke blir brukt! Kombinasjonen av å elske jul og å elske Singsangkort fører til at settet SingSang - Sanger og aktiviteter som hører julen til er perfekt for meg. Jeg må innrømme at jeg har et slikt sett, og har hatt det i flere år, men jeg skulle gjerne vunnet ett å gi i gave, for det er virkelig en super gave! Om du ikke har et slikt sett, men vil teste, så anbefaler jeg å prøve deg på give-awayen til Nina, og dit kommer du ved å trykke på dette bildet: Et tips fra meg er å bruke kortene som julekalender. En julesang hver morgen i desember gjør virkelig dagen bedre! Og om du ikke kan sangene, så finnes det en gratis app. med alle sangene på. ;)

Her er et bilde av vår Singsangkalender for noen år siden:

2 kommentarer:

  1. En glimrende ide med Sing Sang kort !!
    Koselig du ville bli med på min giveaway..lykke til!
    Klem Anne

    SvarSlett
  2. Så herlig tips :) Jul er så kos! Jeg begynner å glede meg til jul allerede i september jeg :)

    Fabelaktig helg kjære!
    klem

    SvarSlett