torsdag 6. oktober 2011

Guttelus


Som mamma til to små gutter, er jeg veldig takknemlig for at søstrene Marianne og Susanne var lei av å ikke finne fine gutteklær, og dermed startet opp den kule siden "Guttelus." Her finner man et kjempeutvalg klær som er tøffe, gode og ikke minst har god kvalitet. I tillegg har de masse annet, både interiør og leker. Det er ikke få ganger jeg har klikket meg inn på siden bare for å drømme meg bort i alle de fine produktene. Bare se på disse eksemplene (jeg har lånt bilder fra guttelus.no):



Er det rart man blir fristet? For å si det sånn: det er ikke bare jeg som burde håpe at jeg vinner i lotto. ;) Og dere; de har dessuten gavekort og de kan pakke inn varene! Det er service!

Akkurat nå har de en konkurranse på bloggen sin der man kan vinne en vinterdress fra MinyMo, men vær rask, det trekkes en vinner allerede 9.10! Om du ikke vil delta, så har de dressene på 30 % nå. ;)

5 kommentarer:

  1. Edvard har fått den øverste dressen :-) og han har fått en hettegenser fra MeMini :-)

    Jeg ELSKER det merket!!!!

    SvarSlett
  2. Takk for koselig innlegg og lykke til på trekningen ikveld!

    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  3. Hei!
    Du har vunnet en garnpakke i min Give Away. Hvis du sender navn og adresse til meg i en mail (gittebettina@gmail.com) så sender jeg pakke til deg :-)

    SvarSlett
  4. Takk, takk! Mail sendes straks!

    SvarSlett
  5. Så herlig med en butikk som bare har gutteting... kan skjønne at det er stas :)

    Fabelaktig start på uken til deg!
    klem

    SvarSlett