tirsdag 4. oktober 2011

Buzzador!



Jeg er en Buzzador, dvs. en som får produkter tilsendt som jeg skal teste ut og skal dele ut til venner og kjente. (Sånn enkelt og kort fortalt. ;) ) I det siste har jeg vært heldig og fått mange "oppdrag." Akkurat nå holder jeg på med Vanish, som er helt fantastisk på flekker, og så har jeg fått diverse ting fra Santa Maria Thai. I går ba jeg søster + hennes barn på testing av Paneng Red Curry Spice Mix og eggenudler, og som en del av opplegget skulle gjestene delta i forberedelsene. I dette tilfellet var "å delta" = "å lage." ;)

Storesøster er i gang med forberedelsene.

En liten en som ikke helt klarte å vente med å smake. <3

Se så deilig krydderet ser ut... Det luktet heeelt herlig!

Og så fristende når man tilsetter kokosmelken! Vi klarte ikke å slutte å snakke om hvor mye vi gledet oss til maten, for det både luktet og så så godt ut.
Nudlene er klare for servering:

Her er ingrediensene til den fantastiske mangosalaten som det fulgte med oppskrift på. Det var en slager blant både store og små!YUMMY!

Fornøyde gjester!

Er det rart de er fornøyde? Dette var virkelig godt, og veldig enkelt! Dette må vi ha flere ganger, uten tvil.


Og dagen etter? Jo, da lager man stekte nudler av restenudlene. En høstferielunsj verdig en dronning!

1 kommentar:

  1. Så utrolig deilig! Buzzadorer er gull verdt. Husker vi hadde det før, da jeg jobbet i Midelfart!

    Maten så helt nydelig ut :)

    SvarSlett