lørdag 1. oktober 2011

Coffee Cupcakes




Jeg er over gjennomsnittet glad i mat, det er det få som betviler. ;) Jeg er alltid på jakt etter en grunn til å lage noe spesielt, ettersom småbarnsmortilværelsen ikke akkurat tillater store, daglige, kulinariske krumspring. For noen dager siden besøkte vi graven til mine barns oldefar, ettersom han ville hatt bursdag i disse dager. Det syntes jeg kvalifiserte til baking, så etter en god del leting og vurdering, endte jeg opp på Coffee cupcakes fra Det søte liv. (Jeg hadde ikke moccabønner, så det ble kokesjokolade inni, men det ble godt likevel!) Tiden strakk ikke til til noe storartet pynting, men de fine muffinsformene fra Åhlenshjalp med førsteinntrykket. Alltid koselig med et lite kakestykke på en torsdag. (Det syntes i allefall mine 2 små. ;) )

3 kommentarer:

  1. Å så deilige de så ut ♥♥♥

    Lykke til i konkurransen min! Koselig at du er med!

    Ha en herlig dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. De var nydelige! Fikk lyst på jeg nå :)

    Beklager at jeg ikke har fått besøkt deg før, jeg har vært OSlo-Bergen -Trheim på 3 dager og skulle egentlig til Køben nå, men flaks for meg så slapp jeg.

    Ønsker deg en vidunderlig kveld.
    klem

    SvarSlett