søndag 25. september 2011

Fabelaktig- virkelig fabelaktig!

For en liten stund tilbake snublet jeg over bloggen Fabelaktig, og, som navnet sier: det er en fabelaktig blogg! Jeg synes den er så inspirerende og spennende, akkurat sånn jeg skulle ønske jeg kunne få til... Anbefaler alle å ta en titt. Blant de tingene jeg har fått øynene opp for herfra er "Inspiration by", som har så utrolig mye stilig. Fabelaktig har, fabelaktig som hun er, fått tak i 3 premier derfra som man kan vinne. Personlig er to av tingene det jeg har mest lyst på, nemlig en lekker lilla clutch i skinn og en stilig ullcardigan! (Dere kan jo selv se på bildene hvor kule de er!) Jeg krysser fingrene for at jeg kanskje kan vinne, men uansett er jeg glad for at jeg har oppdaget denne bloggen!


...og nå, dessverre for min fritid, har jeg oppdaget matbloggen hennes!!! Ai, ai, hvordan skal dette gå?!?!

1 kommentar:

  1. Hei søte!
    Så koselig at du vil delta på Giwe awayen hos meg :) Herlig!

    Takk for søte ord, det varmer og gleder!

    Ønsker deg masse lykke til!

    Fabelaktig start på uken til deg!
    Klem

    SvarSlett