mandag 26. september 2011

En liten skatt...


For en uke siden var det Matstreif, og jeg fikk med hjem en liten skatt! Nemlig hylleblomstsaft fra Skottgård. Jeg er så utrolig glad i hylleblomst, og hamstrer hhv. hyldeblomst- og fläderprodukter når jeg er i Danmark og Sverige, og synes det er skuffende lite av det i Norge. Derfor ønsker jeg meg en svarthyllbusk, så jeg kan lage saft selv! *optimisten* Foreløpig får jeg bare nyte den deilige saften jeg har kjøpt.

Sjekk den nydelige etikketten!

Da er matfestivalen i Lillestrøm over, Matstreif er over, og da er det bare å vente til neste morsomme matfestival... Hvem vet? Kanskje jeg en dag får oppfylle mitt ønske om å dra på Gladmat i Stavanger? Og en sjømatfestival må også oppleves...

1 kommentar:

  1. Den flasken var såå lekker! Hylleblomst er noe jeg ikke har fått meg til å like, men kanskje det kommer ;)

    Veldig koselig at du har funnet veien både til bloggen min og til matbloggen min!

    Klem

    SvarSlett