onsdag 14. september 2011

Det tar tid å komme i gang.

Jeg må innrømme at blogging ikke har tatt helt av enda. Men med kun ett innlegg bak meg, så få jeg fortsette litt til før jeg eventuelt gir meg. ;)

Høsten har virkelig kommet for fullt. I allefall følelsen. I dag har jeg vært hjemme fra jobb, ettersom stemmen min har tatt sin årlige høsteferie. Jeg har dratt frem pledd og te, og ser ut på svartsurbærbusken som begynner å få sine fine høstfarger. Og i dag jeg lastet ned matstreif-appen! Høst for meg betyr nemlig også matstreif. Boder med et spennende utvalg av alt mulig, smaksprøver, aktiviteter og mye liv. Akkurat noe for meg. Som jeg gleder meg! Så får vi håpe at stemmen har valgt å returnere innen den tid.

Nå som sommeren er på hell passet det utrolig godt at jeg vant i en konkurranse på Yankeestore.no. Jeg var så heldig (eller flink ;) ) at jeg vant en holder til 3 smeltelys + lys. Holderen var dessverre knust da jeg mottok den, men en liten mail til hyggelige Renate ordnet det hele. Uten at jeg en gang trengte å spørre, ble en ny sendt med en gang. Det er super service der, og lysene er jo fantastiske! Nå har de en give-away på gang igjen, der man kun trenger å melde seg på nyhetsbrevet for å være med i trekningen. Jeg anbefaler å melde seg på!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar