søndag 22. januar 2012

Spy, spy og mere spy...

For en start på året.
Den tredje uken i 2012 ble tydeligvis
en uke i omgangssykens tegn.
Mandag våknet både jeg og min kjære
med ekstrem kvalme,
(ja, det minnet meg faktisk om kvalmen
jeg hadde da jeg ble innlagt
da jeg var gravid med minimann)
og med nød og neppe lempet
vi ungene av gårde i barnehagen,
(les: min kjære gjorde det,
for jeg har foreløpig ikke førerkort...),
og så la vi oss til å sove.
Vi sov til ungene skulle hentes igjen,
og la oss tidlig igjen.
Min kjære ble bedre på tirsdag,
men jeg var helt slått ut da også.
Natt til torsdag ble vi vekket av
5-åringen som hadde spydd ned rommet sitt...
Dyner, puter, sengetøy og bamser måtte vaskes,
i tillegg til den stakkars lille gutten.
Selvfølgelig ble ikke minsten spart,
så denne helgen var det han sin tur.
NÅ håper jeg vi slipper sykdom en stund fremover!!!
Grusomme greier.


MEN, før jeg rakk å bli syk,
nemlig forrige lørdag,
rakk jeg å bruke Baby Foot!
Jeg ga en pakke til min søster
for noen år siden, og hun skrøt
sånn av hvor bra det virket,
så jeg måtte jeg teste det!
For de som ikke vet:
Baby Foot et et produkt som gjør
at huden på føttene "skifter ham,"
og man får ny, fin og babyglatte føtter.
Men veien dit er lang.
Og ekkel.
Virkelig ekkel.
Jeg må ha på sokker konstant,
for det flasser så veldig!
Håper at resultatet blir verdt det her...
(Jeg HATER føtter, men mine måtte det gjøres noe med)
Jeg skal prøve å holde dere oppdatert
på den spennende fortsettelsen!


Bildet er hentet fra hjemmesiden til Baby Foot. Trykk på bildet for å komme dit.

5 kommentarer:

  1. Huff!!! Håper dere er ferdige å spy nå! God bedring og god uke :)

    SvarSlett
  2. Ja, dette var jo et skikkelig "ekkelt" innlegg ; )
    Tror nok at opmgangssyke er det absolutt verste som finns! Håper alle er så godt som friske igjen nå!
    Og dette med "Baby foot" var virkelig spennende. (Er det noe jeg IKKE har, så er det dét.) Håper på oppfölging, for hvis det virker, skal man kanskje investere i noe sånt.
    Ha en fin dag! / Ingrid

    SvarSlett
  3. Hei og uff, håper du er bedre nå.
    Du har vunnet en liten premie på bloggen min:)
    Kan du sende meg adressen din på
    lizasmatverden@gmail.com
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  4. Dette skal prøves!!!!

    Ble det forresten bedre?

    SvarSlett
  5. He he, joda, føttene ble ganske bra. Kanskje ikke HELT der de var som verst, men absolutt mye bedre! Kan anbefales. :)

    SvarSlett