søndag 25. desember 2011

God jul.

Jeg håper dere alle har hatt en deilig og fredelig julaften,
og at romjula fortsetter på samme måte.

Julaften her i heimen var deilig,
men så absolutt ikke fredelig.
Med 2 smågutter må man regne med at det blir litt liv,
det er litt av moroa!

God mat hadde vi (både ribbe og pinnekjøtt,)
nydelig dessert (mors karamellpudding)
og mer enn nok pakker!
Guttene mine er ikke så opptatt av å pakke opp,
så morgenen i dag har jeg brukt på å prøve
å lokke dem til å åpne pakkene
som ble til overs i går.
Det meste er pakket opp,
men minstemann har enda noen igjen...

Jeg er i allefall storfornøyd med gavene jeg fikk,
og takker alle og enhver som har sendt
pakker, kort eller varme tanker vår vei!

3 kommentarer:

  1. Ønsker deg en fortsatt vakker jul! Koose deg og nyte den ♥
    Juleklem

    SvarSlett
  2. En riktigt God Jul videre til deg, klem Anna

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Et riktig godt nytt år til deg og dine!:)
    Så gøy at du vil være med på min giveaway...ønsker deg masse lykke til:)

    Ha en finfin helg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett